Spring til indhold
ForsideOmOrganisationprof

Institut for Kommunikation og Psykologi

Projektadministration

Projektadministrationen håndterer de administrative aspekter i forbindelse med eksternt finansierede projekter, herunder udarbejdelse af kontrakter, timeregistrering, fakturering, budgettering og projektregnskab.

Institut for Kommunikation og Psykologi

Projektadministration

Projektadministrationen håndterer de administrative aspekter i forbindelse med eksternt finansierede projekter, herunder udarbejdelse af kontrakter, timeregistrering, fakturering, budgettering og projektregnskab.

Projektadministrationen

Kontakt

Projektadministrationen

Det kan vi hjælpe dig med

Projektteamet håndterer de administrative aspekter af eksternt finansierede projekter og kan hjælpe med alt fra kontrakt- og samarbejdsaftaler til budgetopfølgning og projektregnskab.

Teamet bistår med:

  • Udarbejdelse af kontrakt/samarbejdsaftaler
  • Oprettelse af projekt
  • Timeregistrering/frikøb
  • Sparring og vejledning vedr. ansættelsesmuligheder, finansieringsplaner samt ressourceallokering ift. projekterne både for PL og SkL i samarbejde med HR teamet.
  • Bogholderi herunder vejledning ift. rejser, repræsentationsregler, indkøb mv.
  • Budgetopfølgning (intern/ekstern)
  • Sparring og vejledning til projektleder/projektdeltagere
  • Udarbejdelse af regnskab/controlling
  • Støtte og hjælp ifm. rapporteringen
  • Lukning af projekt/arkivering 

Kontakt din projektsekretær vedrørende sparring og spørgsmål.

I teamet udarbejdes der endvidere timeregnskab i forbindelse med EVITA regnskab. Kontaktperson: Lykke Vardinghus.

Se mere om processen i forbindelse med eksternt finansierede projekter i instituttets intranet.

Se mere om støtte til projektledere her.

ProF

Oversigt over alle ProF teams